Klantenservice


Veel gestelde vragen

Welke garanties bieden jullie?
Op al onze producten zit minimaal 1 jaar fabrieksgarantie, behalve op producten die slijten door gebruik, zoals banden en accu’s. Daar geven we 6 maanden garantie op.
Wat zijn jullie levertijden?
Producten die op voorraad zijn leveren we doorgaans binnen 5 werkdagen. Voor elektrische steps die niet op voorraad zijn, duurt het ongeveer 4 weken. Bel of mail ons gerust als je vragen hebt over je bestelling.
Waar blijft mijn bestelling?
Producten op voorraad leveren we doorgaans binnen 5 werkdagen. Wanneer we geen voorraad hebben kan het 4 weken duren. Zodra je betaling binnen is, sturen we jouw product naar je op. Benieuwd naar de status van je bestelling? Kijk dan op Mijn account (wel even inloggen). Je kunt ons ook altijd even een mailtje sturen of bellen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Nadat je bent ingelogd, kun je je gegevens wijzigen onder Mijn account. Wachtwoord wijzigen? Klik dan op wachtwoord en accountgegevens aanpassen. Op dezelfde pagina kun je ook je factuur- en verzendadres aanpassen.
Waar kan ik mijn facturen inzien?
Wanneer de status van je bestelling “Afgerond” is (zodra de bestelling betaald en bezorgd is), ontvang je automatisch een e-mail met je factuur (PDF). Daarnaast kun je, als je bent ingelogd, onder Mijn account al je bestellingen inzien. Bestellingen met status “Afgerond” hebben aan de rechterkant een knop om de PDF factuur te downloaden.
Welke voertuigen mag ik op de openbare weg gebruiken?
Op dit moment zijn de keuringsaanvragen voor goedkeuring op de openbare weg nog in behandeling. We verwachten dat dit niet lang meer zal duren.
Zijn jullie voertuigen ook geschikt voor mindervaliden?
Jazeker! Veel van onze producten zijn ook uitstekend geschikt voor mindervaliden. Mail of bel ons als je vragen hebt over een specifiek product.