Retourneren


Uitstekende service

Blixtar staat voor kwaliteit, service en transparantie. Mocht je toch een keer niet helemaal tevreden zijn met je elektrische step of scooter, of werkt het niet zoals het hoort? Dat is vervelend! Maar wees gerust, je kunt bij ons altijd ruilen of retourneren. Stuur ons altijd een bericht als je een product terug wilt sturen, zodat we samen de beste oplossing kunnen kiezen.

Onze dienstverlening in het kort:

  • Je hoeft geen reden op te geven om iets retour te sturen (al horen we dit natuurlijk wel graag).
  • Je hebt altijd een 14 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Op al onze producten zit 1 jaar fabrieksgarantie (behalve op slijtende producten zoals banden en accu’s).
  • Ruilen is altijd mogelijk (eventueel met terug- of bijbetaling).
  • Je betaalt alleen de kosten van het retour sturen. De rest krijg je zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.
  • We storten het geld binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product op je rekening.

 

Hoe werkt ruilen of retour sturen?

Wil je een artikel ruilen of retour sturen? Gebruik dan dit stappenplan.

Lees meer

 

14 dagen bedenktermijn

Bij Blixtar krijg je altijd 14 dagen de tijd om te zien of het product aan al je wensen voldoet.

Lees meer

 

Garantie

Op al onze elektrische steps, scooters en accessoires zit minimaal 1 jaar fabrieksgarantie (behalve verbruiksartikelen).

Lees meer

 

Waarom is retour zenden niet gratis?

Een product terug sturen is bij ons niet gratis. We hebben hier goede redenen voor.

Lees meer