Ruilen of retour sturen


Toch niet helemaal tevreden of je artikel? Geen probleem. Je kunt het bij Blixtar gewoon ruilen of retour sturen. Gebruik hiervoor onderstaand stappenplan, zodat je zeker weet dat je zo snel mogelijk je geld of een nieuw product terug krijgt.

 

Stappenplan ruilen of retour sturen

Mijn product is:

  1. Niet wat ik zoek, of het voldoet niet aan mijn wensen.
    • Geen probleem. Je kunt het product gewoon terug sturen (zie onder). Neem contact met ons op.
  2. Defect.
    • Wat vervelend! We gaan dit verhelpen. Neem contact met ons op.
  3. Door mij gebruikt, maar ik ben toch niet helemaal tevreden.
    • Gebruikte producten kunnen normaal gesproken niet retour gestuurd worden. Omdat we staan voor kwaliteit en service vragen we je toch contact met ons op te nemen. Misschien kunnen we wat voor je doen.

Een pakket retour zenden kan op twee manieren:

  1. Nadat jij contact met ons opneemt, regelen wij voor je kunnen dat het pakket bij jou thuis wordt opgehaald en verzekerd naar ons wordt verzonden. Risico’s voor schade of diefstal tijdens transport liggen dan bij ons. Wij storten na ontvangst van jouw pakket binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag minus de werkelijk door ons gemaakte kosten van retour zenden terug op je rekening.
  2. Nadat jij contact met ons opneemt, regel je zelf dat het pakket bij ons terecht komt, door:
    1. Het pakket zelf naar onze vestiging in Amsterdam te brengen.
    2. Het pakket bij ons te laten bezorgen middels een door jou gekozen transporteur. Je bepaalt dan zelf hoe je het verstuurt, maar risico’s op schade en diefstal tijdens het vervoer zijn dan ook voor jou. Na ontvangst van jouw pakket en controle op eventuele schade, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw rekening (tenzij het product schade heeft opgelopen. In dat geval nemen we contact met je op voor een oplossing).